Sanatoriul Balnear Mangalia, Sănătate și Longevitate! – un serial util, realizat de redacția Mangalia News, în colaborare cu Biroul de Management al Calității Serviciilor Medicale din cadrul instituției balneare.
Episodul 9: Sondarea gradului de satisfacție al pacienților.
– Chestionarele sunt înmânate pacienților de către registratorii medicali, la pavilionul A, iar la pavilionul B sunt puse la dispoziția pacienților la cabinele de tratament și sunt colectate într-o urnă sigilată, special amenajată, în holul principal. Periodic, urna este desigilată iar chestionarele sunt colectate de către persoana responsabilă, numită prin decizie, iar prelucrările statistice ale chestionarelor sunt realizate de o persoană care este numită, de asemenea, prin decizia managerului. Lunar și anual sunt întocmite rapoarte care cuprind rezultatele prelucrărilor statistice.
– Chestionarele de evaluare a satisfactiei pacientilor sunt confidențiale, numai persoanele numite cu atribuții în domeniul evaluării satisfacției pacienților au acces la aceste chestionare.
MN: Celelalte episoade din serialul în care prezentăm Sanatoriul Balnear și de Recuperare Mangalia sunt AICI. Detalii privind programările, AICI.
Mangalia News, 28.02.2023.