Pulsul portului Constanța, luat de Ion Tița-Călin | Avizări de nave

0
326
Vineri, 21 iunie 2024, în portul Constanța se aflau sub operațiuni de încărcare – descărcare 37 de nave, din care una în zona Midia și una în zona Mangalia. Din total: 10 nave operau cereale și semințe uleioase, 6 nave – produse din metal, 4 nave – îngrășăminte chimice, 3 nave – produse chimice, 3 nave – containere, 3 nave – fier vechi, 2 nave – hidrocarburi, 2 nave – materii prime siderurgice, o navă – gips, o navă – sare, o navă – echipamente și o navă – bitum.
Navele aflate sub operare sunt, în general, de capacitate mică și medie. Cea mai mare este tancul petrolier „New Friendship” (cu lungimea de 243,5 metri), care descarcă 29.906 de tone de țiței, la Midia.
În rada portului Constanța așteptau să intre la operare un număr de 8 nave, din care 5 nave pentru a opera cereale.

Avizări de nave

În următoarele două săptămâni, un număr de 71 de nave cu mărfuri vor veni în portul Constanța, din care 2 nave în zona Midia și 6 nave la Mangalia.
Din total: 33 de nave sunt cu mărfuri containerizate, 10 nave vor opera hidrocarburi, 7 nave – cereale, 5 nave – produse din metal, 4 nave – produse chimice, 3 nave – autovehicule, 2 nave – echipamente, o navă – cărbune, o navă – materii prime siderurgice, o navă – ciment, o navă – șrot, o navă – îngrășăminte chimice, o navă – bitum și o navă – fier vechi.
Printre cele mai mari nave așteptate se numără portcontainerele „CMA CGM Volga” (cu lungimea de 300 de metri), CMA CGM Gnges” și „Flora” (cu lungimea de 299 de metri fiecare).
Ion TIȚA-CĂLIN.



piese-auto-mangalia.ro

Litoral Press România



Leave a Reply