Cum a intrat în insolvență Damen Shipyards Mangalia SA | Povestea oficială

0
759
  • Printre motivele invocate de Damen Shipyards Mangalia SA în cererea de intrare în insolvență se mai numără și „scăderea semnificativă a cifrei de afaceri, lipsa unor comenzi ferme, lipsa de suport din partea acționarilor pentru obținerea de facilități de finanțare independente“.
  • Tribunalul Constanța a admis cererea și a dispus deschiderea procedurii generale a insolvenței.
  • Potrivit Portalului Instanțelor de Judecată, decizia Tribunalului a fost contestată la instanța superioară, respectiv Curtea de Apel, de către Șantierul Naval 2 Mai SA, companie reprezentată în proces de către SCA Tuca, Zbarcea și Asociații.
Criza economică generală, Covid-19, războiul din Ucraina – acestea sunt unele dintre motivele enumerate în cererea de intrare în insolvență a Damen Shipyards Mangalia SA, conform Tribunalului Constanța.
Motivele au fost consemnate în Încheierea de ședință 274/2024 a Tribunalului Constanța, prin care judecătorul sindic a aprobat cererea și a dispus deschiderea procedurii generale a insolvenței.
Încheierea 274/2024 a fost publicată în Buletinul Procedurilor de Insolvență Nr. 12063 / 28.06.2024.
Hotărârea instanței a fost luată în dosarul cu indicativul 3753/118/2024, următorul termen de judecată fiind stabilit la data de 25 noiembrie 2024.
Conform BPI citat, în cauză, judecătorul sindic este magistratul Iuliana Maria Simion, din cadrul Secției a II-a Civile a Tribunalului Constanța.
Conform sursei citate, motivelor enumerate anterior li se adaugă „scăderea semnificativă a cifrei de afaceri, lipsa unor comenzi ferme, lipsa de suport din partea acționarilor pentru obținerea de facilități de finanțare independente“.
Se arată în documentul citat că „la data de 30.05.2024 debitoarea Damen Shipyards Mangalia SA SRL, a investit judecătorul sindic din cadrul Tribunalului Constanța – Secția a II-a Civilă cu soluționarea cererii de deschidere a procedurii generale a insolvenței reglementată de Legea nr. 85/2014, înregistrată sub nr.3753/118/2024“.
„În fapt, prezenta debitoare a apreciat că este în stare de insolvență, activitatea sa fiind perturbată ca urmare a crizei economice generale, COVID – 19, războiul din Ucraina, scăderea semnificativă a cifrei de afaceri, lipsa unor comenzi ferme, lipsa de suport din partea acționarilor pentru obținerea de facilități de finanțare independente“, conform Tribunalului Constanța. (…)
Continuarea în ziuaconstanta.ro



piese-auto-mangalia.ro

Litoral Press România



Leave a Reply